KAPSAM

IV. Tarım Orman Şûrası kapsamında “TARIMSAL PAZARLAMA VE FİNANSMAN” Çalışma Grubu çalışmalarına başlamıştır. Çalışma grup üyeleri ile birlikte yapılan kapsamlı değerlendirmeler çerçevesinde 2 ana başlıkta oluşturulan alt çalışma grupları;

  • Tarımsal Pazarlama
  • Tarımsal Finansman

Çalışma Grubunda; fiyat oluşumu, enflasyon, uluslararası fiyatlarla etkileşim, katma değerli ürünler, coğrafi işaretler, pazarlama işlevleri, yeni pazarlama yaklaşımları, tarımsal pazarlamada kurumsal yapı ve üreticilerin etkinliği, tarımsal yatırımlar, toplum destekli pazarlama, sürdürülebilir pazarlama, tüketici davranışları, üretici organizasyonları ve pazarlamadaki rollerinin etkinleştirilmesi ve iyileştirilmesi, lojistik, izlenebilirlik, pazarlama iletişimi yönetimi, yeni nesil pazarlama yöntemleri, pazarlamanın işlevleri, Türkiye’nin pazarlama konularında Avrupa Birliği Ortak Tarım Politikaları ile entegrasyonu, tarımsal finansman kaynakları, çiftçilerin risk yönetimi kabiliyeti, sözleşmeli üretim, değer zinciri finansmanı, tarım ve kooperatif bankacılığı, tarımda sürdürülebilir finansman yönetimi, tarımsal ürün ihtisas borsaları ve türev piyasalar, üretici gelir kaybı risklerinin yönetimi, sürdürülebilir finansman yönetimine özel sektörlerin angajmanı, tarım ve gıda sistemlerinde finansman mimarisi, sınırda karbon uygulaması kapsamında çalışmalar yürütülecektir.

Tarımsal Pazarlama ve Finansman
Çalışma Grubu Fotoğrafları

Büyütmek için fotoğrafa tıklayınız.

Tarımsal Pazarlama ve Finansman
Çalışma Grubu Haberleri

Tarımsal Pazarlama ve Finansman
Çalışma Gruplarımızdan Haberler